Veličina slovaAAA

O projektu


Europska Mreža ambasadorica ženskog poduzetništva osnovana je 2009. godine tijekom Švedskog predsjedanja Europskom unijom. Tada je izabrano 150 žena ambasadorica iz 10 europskih zemalja (Danske, Francuske, Njemačke, Islanda, Irske, Italije, Norveške, Poljske, Slovačke i Švedske).

Drugi natječaj lansiran je 2010. godine za prijavu novih zemalja koje će biti primljene u Mrežu. Na njemu su odabrane ambasadorice iz 12 novih zemalja. Tako je Hrvatska u listopadu 2010. godine (uz Albaniju, Belgiju, Cipar, Grčku, Mađarsku, Luksemburg, Maltu, Portugal, Rumunjsku, Srbiju i Veliku Britaniju) postala nova članica Mreže Time je Mreža ambasadorica, uključujući nove zemlje, proširena na ukupno 250 poduzetnica.

Hrvatska gospodarska komora, zajedno sa svojim projektnim partnerima tada je postala nova članica prestižnog društva tj. Mreže za promicanje ženskog poduzetništva potpisavši ugovor sa Europskom Komisijom o provođenju projekta pod nazivom "Europska mreža žena ambasadorica poduzetništva" (eng. European network of female entrepreneurship ambassadors”).

"EntrepreneurSHEp Croatia", što je akronim ovoga projekta prijavljen je na natječaj u okviru CIP programa Europske komisije za konkurentnost i inovacije i trajat će 24 mjeseca, počevši od prosinca 2010. godine. Voditelj projekta je Hrvatska gospodarska komora, a partneri su Tera Tehnopolis d.o.o iz Osijeka, Tehnološki park Varaždin – TPV i Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje "Nikola Šubić Zrinski" iz Zagreba.

Cilj projekta je uspostaviti mrežu ambasadorica u Hrvatskoj koje će poticati žene da započnu poduzetničku djelatnost i osnuju vlastite tvrtke, kao i podizanje svijesti o poduzetništvu žena. Ciljne grupe projekta su nezaposlene žene, žene koje prvi put traže posao, mlade žene koje su upravo završile svoje obrazovanje, te žene koje razmišljaju o ulasku u poduzetništvo.

U okviru projekta odabrano je 30 poduzetnica - ambasadorica iz cijele Hrvatske čija je zadaća sudjelovanje na dva inspiracijska seminara u svojoj regiji (Hrvatska je za potrebe projekta podijeljena na 5 regija) na kojima će svojim iskustvom pomoći u podizanju sposobnosti žena u stvaranju vizije, jačanju samopouzdanja u postavljanju i kreiranju uspješnog poslovanja.

Nakon ciklusa seminara održat će se pet "follow-up" radionica kroz koje je cilj dovesti zainteresirane žene na razinu pokretanja njihove vlastite tvrtke, te izbor najperspektivnije žene u svakoj regiji kojoj će se pružiti dodatna potpora. Osim toga, tri sudionice imati će mogućnost postati nove ambasadorice koje će nastaviti nadahnjivati druge perspektivne žene poduzetnice i nakon završetka projekta.